Ortodac

Categorii Produse

Conditii generale de rezolvare a garantiilor

 

Toate produsele comercializate de catre magazinul nostru online beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei romanesti in vigoare . Produsele sunt noi, certificatele de garantie sunt emise de SC ORTODAC SRL si clientii vor putea apela la noi pe str. Lucian Blaga UU 13 Satu mare.

 

Vom detalia mai jos procedurile si conditiile pe care trebuie sa le respecte clientii nostri in cazul in aparitiei unor probleme de garantie in vederea rezolvarii cat mai rapide.

 

Clientul trebuie sa completeze un formular de garantie .

 

Serviciul nostru specializat va verifica toate datele completate de client si va emite numarul de autorizare a preluarii in atelier, iar produsele trebuie sa ajunga la noi.

 

Coletul cu produsele ce urmeaza a fi reparate sau inlocuite va contine obligatoriu:

  • vizibil numarul de autorizare a preluarii 
  • o copie dupa factura si certificatul de garantie in origina

Aceleasi documente trebuie prezentate si in cazul in care doriti sa veniti personal la sediul centrului nostru .

 

Cele 15 zile in care vom solutiona problema neconformitatii produsului decurg din momentul in care acest formular de preluare in service cu numar de autorizare semnat de client, ajunge in posesia serviciului nostru specializat impreuna cu produsele. In momentul sosirii coletelor in sediul nostru  se va face o scurta verificare vizuala a coletului in prezenta curierului.

 

Daca se constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi inmanata curierului. Toate coletele primite si care respecta aceste conditii de preluare in garantie vor fi desfacute si fotografiate pentru a consemna starea la receptie a produselor din interior, si pentru a verifica daca starea produselor este identica cu starea lor declarata de client la trimiterea coletului. Orice inadvertenta intre starea declarata de client la completarea formularului de retur si receptia propriu-zisa a produselor de catre personalul nostru specializat va conduce eliminarea acelor defecte din lista celor acoperite de ganatie, compania noastra neputand fi facuta raspunzatoare de acele defecte aparute in timpul transportului.

 

Este posibil ca starea produsului receptionat la garantie sa nu permita inlocuirea acestuia decat dupa remedierea defectelor aparute pe timpul transportului, caz in care clientul va fi instiintat de aceste costuri.

Diagnosticarea defectelor produsului se face in cel mult 24-48 de ore de la receptia produsului defect in centrul de nostru , in conditiile specificate mai sus. In cel mai scurt timp dar nu mai mult de 10 zile de la receptie, centrul nostru de service se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus la conformitate. Dupa readucerea produsului in stare de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul direct din centrul nostru de service sau sa solicitati expedierea sa prin curier.

 

Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service (receptia coletului conform indicatiilor de mai sus), pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre client.


Nu se acorda garantie la:

  • Produse folosite necorespunzator
  • Produsele lovite, care au semne clare de soc fizic

 


AcasaAcasa

Cos  

(gol)

Produse noi

Nici un produs nou în acest moment

Top vanzari

Nu sunt vanzari de top in acest moment

Reduceri

Nu exista reduceri in acest moment