Ortodac

Kategorien

Conditii generale de rezolvare a garantiilor

 

Toate produsele comercializate de catre magazinul nostru online beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei romanesti in vigoare (OUG 21/1992, Legea 449/2003 si OUG 174/2008). Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de producatori. Certificatele de garantie sunt emise de SC NOLIMITS TECHNOLOGIES SRL si clientii vor apela la Centrul nostru de Service Autorizat Lenovo, situat in Str Fagului Nr 35, 440186, Satu Mare.

 

Vom detalia mai jos procedurile si conditiile pe care trebuie sa le respecte clientii nostri in cazul in aparitiei unor probleme de garantie in vederea rezolvarii cat mai rapide.

 

Clientul trebuie sa completeze un formular de garantie la adresa: http://www.LenovoShop.ro/formular-garantie/

 

Serviciul nostru specializat va verifica toate datele completate de client si va emite numarul de autorizare a preluarii in service, iar produsele trebuie sa ajunga la centrul nostru de service. O copie a acestei notificari ce poate fi tiparita de catre client direct din emailul primit, trebuie semnata si atasata obligatoriu coletului ce contine produsele ce urmeaza a fi trimise sau predate direct la centrul de service din in Str Fagului Nr 35, 440186, Satu Mare.

 

Coletul cu produsele ce urmeaza a fi reparate sau inlocuite va contine obligatoriu:

  • vizibil numarul de autorizare a preluarii in service
  • o copie dupa factura si certificatul de garantie in original
  • elementele de identificare intacte ( numar serial sau ambalajul original - in cazul in care acest este trecut numai pe acesta).

Aceleasi documente trebuie prezentate si in cazul in care doriti sa veniti personal la sediul centrului nostru de service.

 

Serviciul Pick-Up & Return este oferit gratuit de SC NoLimits Technologies SRL. Acest serviciu presupune preluarea de la client a produsului defect aflat in perioada de garantie si returnarea acestuia dupa repararea. Transportul si asigurarea produsului revin comerciantului, in cazul in care defectul reclamat se manifesta.

 

Serviciul Pick-Up & Return GRATUIT consta in:

1. ridicarea produsului de la client (fie prin persoana autorizata, fie prin curierat Nemo)
2. investigarea defectului reclamat
3. informarea clientului cu privire la starea produsului
4. returnarea produsului dupa finalizarea reparatiilor

 

Serviciul Pick-Up & Return va fi PLATIT de catre client in cazurile in care:

  • produsul nu se mai afla in perioada de garantie
  • defectul reclamat nu se manifesta
  • defectiuniile nu intra in conditiile de acordare a garantiei
  • in cazul solicitarilor nejustificate, se perce o taxa de constatare in valoare de 40 RON.

 

Nu primim in garantie produse neambalate. Coletele ce nu au in mod vizibil formularul de returnare tiparit (notificarea ce contine numarul de autorizare a preluarii in service) semnat in original de catre client nu vor fi primite de serviciul nostru specializat si vor fi refuzate.

 

Cele 15 zile in care vom solutiona problema neconformitatii produsului decurg din momentul in care acest formular de preluare in service cu numar de autorizare semnat de client, ajunge in posesia serviciului nostru specializat impreuna cu produsele. In momentul sosirii coletelor in serviciul nostru specializat se va face o scurta verificare vizuala a coletului in prezenta curierului.

 

Daca se constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi inmanata curierului. Toate coletele primite si care respecta aceste conditii de preluare in garantie vor fi desfacute si fotografiate pentru a consemna starea la receptie a produselor din interior, si pentru a verifica daca starea produselor este identica cu starea lor declarata de client la trimiterea coletului. Orice inadvertenta intre starea declarata de client la completarea formularului de retur si receptia propriu-zisa a produselor de catre personalul nostru specializat va conduce eliminarea acelor defecte din lista celor acoperite de ganatie, compania noastra neputand fi facuta raspunzatoare de acele defecte aparute in timpul transportului.

 

Este posibil ca starea produsului receptionat la garantie sa nu permita inlocuirea acestuia decat dupa remedierea defectelor aparute pe timpul transportului, caz in care clientul va fi instiintat de aceste costuri, el putam alege intre inlocuire si reparare cu plata acestor costuri, sau returnarea contravalorii produsului mai putin costurile respective.

 

Diagnosticarea defectelor produsului se face in cel mult 24-48 de ore de la receptia produsului defect in centrul de nostru de service, in conditiile specificate mai sus. In cel mai scurt timp dar nu mai mult de 10 zile de la receptie, centrul nostru de service se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus la conformitate. Dupa readucerea produsului in stare de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul direct din centrul nostru de service sau sa solicitati expedierea sa prin curier.

 

Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service (receptia coletului conform indicatiilor de mai sus), pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre client.


Nu se acorda garantie la:

  • Produse folosite necorespunzator
  • Produsele lovite, care au semne clare de soc fizic
  • Unitati optice care prezinta in interiorul lor disc-uri sparte sau alte obiecte straine
  • Produsele defectate in urma unor socuri electrice
  • Incarcatoare de laptop (se repara/inlocuieste doar contracost)
  • Baterii de laptop ale caror perioada de garantie a expirat (bateriile au termenul de garantie specificat separat de laptop)

 

NoLimits Technologies nu va fi responsabil de eventualele pierderi de date de pe unitatiile de stocare a produselor, dar ofera servicii software, cum ar fi:

  • Salvare date pe CDDVD sau HDD
  • Recuperare date de pe medii de stocare defectate
  • Instalareconfigurare sistem de operare
  • Instalareconfigurare software diverse
  • Devirusare

StartseiteStartseite

Warenkorb  

(leer)

New products

No new product at this time

Bestseller

Zur Zeit keine Bestseller

Specials

Zur Zeit keine Specials